Sunday 2 April 2017

Day 2 - Ost Korea jjangg!!!

Kalau dah minat K-pop tak sah la kan kalau tak layan K-drama . Aku suka tengok cerita korea ni sebab jaan cerita best and aku jenis tengok pelakon jugak . Yang hensem and aku minat memang layan habis . Btw , special cerita korea ni mesti setiap cerita ada ost sendiri . Itu yang best sebab lagu-lagu memang berkait dengan cerita . Memang ngam la .Tengah layan habis cerita pastu keluar lagu best pulak en..lagilah menghayatinya .... Okayla meh aku nak share sikit fav ost aku ...Tak banyak pon ...Yang pasti setiap hari dengar memang tak jemu ..Aku share ni berdasarkan  cerita yang lama and tak terlalu lama .. Jangan risau baca kat bawah nanti search kat Youtube eh .


Top 10 ost 

GOBLIN 

1) Beautiful - Crush
2) Stay with me - Chanyeol , Punch
3) I will go to you like first snow - Ailee

SCARLET HEART 

1) Say yes - Punch , Loco
2) All with you - Taeyeon 
3) Can you hear my heart - Epik High feat Lee Hi 
4) Will be back - Im Sun Hae

DESCENDENT OF THE SUN 

1) Everything - Gummy 
2) Everytime - Chen , Punch

SCHOOL 2015 

1) Reset - JK


That's all .. Ada banyak lagi sebenarnya tapi yang ni paling best and aku selalu ulang dengar . Kalau korang ada fav yang lain list kat bawah . Share la sikit kot-kot aku terminat jugak ke .. Okay