Thursday 12 January 2017

Thoughts And Reflections

Buku ni macam acah 2 diari jugak la . Aku beli buku ni kat Typo time sale . Yess hanya rm 15 sahaja . Harga asal rm 40 + macam tu la tah tak ingat dah.. Sekarang tak tahu la ada ke tak buku ni lagi . First time aku nampak buku ni like omg comel gila pastu tebal . Dalam pulak setiap helai , lain2 corak . Semua lawa 2 beb . Sumpah tak tipu . Yang best nya setiap helai ada soalan . Ada yang aku rasa jawapan aku tulis yang tak de aku tulis nothing ~~~ HAHAHA . Pastu ada 3 kotak kan . Tak nampak kau pandai 2 la zoom . Setiap kotak tu mewakili satu tahun . Jadinya first box tu untuk 2017 ... next 2018 n so on . Kenapa ada 3 kotak ?? Haa sebab untuk first year tu kau macam thoughts tu something . Pastu next year kau boleh la tengok balik apa yang terjadi untuk hari yang sama tuh . Haaaa itu macam reflectoins . Mula 2 aku macam bodoh la jugak sebab asal ada 3 kotak n 20.. macam tu . .Tak pe 2 now dah tahu . Sumpah menarik buku ni..Kadang 2 soalan yang ditanya aku macam Whattt!! *kena batang hidung sendiri . KUIKUIKUI..Tu je la nak cite . Bye