Wednesday 11 January 2017

Lebaran Baru 2017 ~~~~ not officially sweet 8 teen

Assalamualaikum...




Hari ini tanggal 12 bulan 1 ..2017 . Tak terlambat lagi kot untuk aku ucapkan Selamat Tahun Baru .
Pejam celik , pejam celik cepat je masa berlalu . Umur aku pon wahhhhhhh 18 tahun uolls . Tak la tua mana kan ....Heheheh.... Entahlah selalunya masuk tahun baru orang semua ada azam lah, semangat baru la kan semua tuh...Aku tak tahu la nak berazam apa . Just harap tahun ni lebih elok dari tahun lepas jelah ...gituuu*ayat pasrah . Tak2 aku sebenarnya ada 5 je azam baru aku .

💗 solat 5 waktu ...pastu kalau rajin sikit tambah la ngan solat2 sunat
💗 taat kepada kedua ibu bapa
💗 nak kumpul duit banyak2 😆😆😆😅
💗 nak beli camera yg mirrorless tuh
💗 ada brand tudung sendiri

Itu je la azam aku . TIKTOKTIKTOK result spm pon semakin menghampiri...serammmmmmm . Okayla sampai sini je lah entry aku . Next entry nak buat apa ehh??? Suggest kat ruang komen kalau korang wish apa2 dari aku...HAHAHAAH ada ke?????

1 comment

Post a Comment