Tuesday 13 December 2016

Graduation Day '16

Assalamualaikum~~

Entry kali ini mengenai majlis graduasi batch EVOLUTION yang  berlangsung  pada 21 Oktober 2016 di Felda Villa Kuala Lumpur. Walaupun aku dah habis SPM saja lah nak update >_<  >_< *kenangan gituu uuuu

Before the date aku memang clueless gila sebab duk fikir baju apa nak pakai , tudung kaler apa , kasut dan lain-lain lagi . Aku pun apa lagi geledah la almari macam orang gila . Aku ni bukanlah jenis yang suka pakai baju kurung sangat dan koleksi baju kurung tu hmmm boleh laa tak la banyak sangat . Jadinya , aku tak tahu nak pilih aju ape . Nak beli baju baru ,  tengah pokai la pulak dan aku fikir alahhh graduasi spm je pun bukan diploma or degree gituu.. Betul idokk?? 

So, setelah berjam-jam aku fikir aku pilih je baju kurung saree yang pak lang aku beli kat India . Baju tu aku rasa look nice on me and rasa kalau aku pakai nampak cantik ....hahahaha . Untuk kasut pulak aku kebas kakak aku punya !ohh yeah Sebab kasut tu ada sikita tumit..hmm saja nak acah bagi tinggi sikit tapiiiii pada hari kejadiann .....kasut itu ditentang sama sekali oleh cikgu...Dalam ramai-ramai yang pakai aku orang first kena sound..and I was like 😑😕😖

Okay la jom layan gambar


aku pakai baju kurung saree  * gambar blur



my bff 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Khairul and Nurin




Diaorang tak layan aku.......*sigh




Firdaus - Izzwan - Lukman




Husna - Daus




HAIIIIII




(Aisyah - Zulisa - Wahidah)geng cubit  - Qisdina






















with Aimi and Cikgu Zatil 




Gegurls of 5 Cekal








Our trademark - SEBIJIKKK-




Syafiqah dan Fatimah




with Nurin




*oopps Ustazah Karimah usha 




with the other cekalians * Afiq penyebok




with Nabilla 












persembahan drpd Umar - Iskandar - Juboy




with Aiman - Khairul - Nurin




mmg selalu acah!!























Our class monitor ''Lukman"


















with Wahidah 











Jujurians








































geng kepochi




ni proper





my partner 😜😝




yasss both of them are my fav





Nabb pinjam sat




yang kanan sekali memang selalu acah!








yasss




with the acah man * apahal aku nampak buncit 😤😤😥




again with my partner 




V CEKAL





our trademarkk SEBIJIKK





















Okayyyyy itu sahaja . Tetiba rindu CEKALIANS 

💖💗💖💗💖💗💖💗

2015 - 2016
.
.
.
.

BYE

1 comment

30 December 2016 at 01:39

halaaa halaa someeell

Post a Comment